17 haftalık hamileyim bebeğin eşinin aşağıda olduğunu öğrendim doktor pek korkutmadı daha haftan küçük yukarı çıkabilir dedi. Çalışabilirsin dedi hatta ilişki bile olabilir dikkat edin sadece dedi. Plesenta aşağıda olup sonra yukarı çıkan var mı acaba