Selamlar, 35+6′yım forumda arama başlığı olmamasından mutsuzum 😔 konumuz hemoroid, iki gündür farkındayım salı doktor kontrolum var ama öncesinde yapılabilecek bir şey var ise önlem almak istedim. Kanama, kabızlık yok sadece afedersiniz meme dışarıda ve minik bir acı. Daha önce yasamadım, gebelikte dolaşımdan kaynaklı olabiliyormus ama normal doğumu etkileyebiliyormus. Bugune kadar her sey yolunda gitti cok şükür. Onerilerinizi ve varsa deneyimlerinizi paylasmanizi içime biraz da olsa su serpmenizi rica ediyorum sevgili anneler ve anne adaylari 🌸