Bende tüp bebek ile kaldım 6 haftamda bi gün kahve leke oldu iki gün sonra açık pembe düşük iğnesi verdi hafta da bir oluyorum progestan iki adet vajinadan alıyorum 8+2 de kontrol de de arkada kan pıhtısı var ama korkmaya gerek yok bebek iyi demişti onlar İçin kanama çok olmadıkça risk yok ama biz öyle bakmıyoruz korkuyoruz her andan. İnş bebişi o Rahime yer yaptığı büyüdüğü İçin olmuştu kocaman oluyor diyedir 🥰