ebru_d_ bnmde aynı cnm öyle sancı yok ikimizinde. 40 üzeri olunca sancı oluyo .ve Arada belim kasigim regli olcakmis gibi ağrıto. O deqil. Bna 3 kere sancı geldi çok kısa sürdü. Belin ve rahmine giriyor. Sıkıştırıyor baskı deqistik yni. Adet ağrısi gibi deqil. Ve başka olmadı. Yalancı sancı oydu kesin. Gelse bı an önce dogursak