Tecrubem yok ama fikir olarak ben sezeryani seçerdim. Dün dogumhanede yatisim yapildi nst takibi için 39. Haftadayim, ama doğum oncesi o ortami görüp etmek beni baya zorladı bunyem zayif kaldı sanırım kaldiramadim ve çok strese girdim. Yanimdaki kadinin inlemeleri dogumhanedeki bagirtilar beni çok gerdi üzdü 😞 bi ara ağladım zaten yaninizs kimseyi almiyolardi orda yani kendimi o kdr yalnız hissettim ki bebegim de sanırım strese girdi kalp atislari hizlandi1 biraz inşallah bizimki biraz bekler ya p.tesi sezeryan günü almaya gidicem, ins o zamana kdr suyum sancim falan gelmez ya