MerveSelcuk Kızlar karnımın alt bölgesinde sanncı gibi acitmayan ama hareketli bir ani birşeyler hissediyorum sizce sancı mi bu ne olabilir bebeğin anı hareketi gibi ağır şeyler
Zeynepbaran MerveSelcuk sancı olduğunu sanmıyorum canım bel ağrısı kasılma belden yanlarına doğru bı ağrı oluyo bende öyle olmuştu yine nst ye girmende fayda var bence dogru sonuç alırsın
1453--hnde MerveSelcuk canım sancı adet sancısı gibi oluyor aklında olsun senin söylediğin baskıdan muhtemelen
Tugba-alcay18 Bende 32. Haftanin son günündeyim bende de . Böyle tuvalete çıkma hissi çok aşağıya inmiş gibi baskı belde ağrı oluyor sonra geçiyor
Tugba-alcay18 MerveSelcuk aynıyız valla bilemedim ama bende bayadir oluyor doğurmadim normal heralde 😄
MerveSelcuk Tugba-alcay18 Erken doğum riskim var rahatlattı beni bir nebze ilk defa yaşıyorum bunu 🤦🤣
Samyeli008 1453--hnde Ben de 32.haftadayım bazen dediğiniz gibi adet sancısı gibi bi sancı oluyor. Uzanıp dinlenince falan geçiyor en fazla yarım saat oluyor. Yalancı sancılar mı acaba kontrole daha bir hafta var
1453--hnde Samyeli008 benimde öyleydi adet olacakmışım gibi ağrım oluyordu doktora gittim nst ye bağladı meğerse sancıymış hemen progesteron ve nidicard diye bş hap var canım ona başlattı erken doğumu önlesin diye 😞 dikkat et sende doktorunla görüş