Denzk Biraz fazla mı evham yapıyorsunuz? 4 aylık hamileyken daha önce tadını dahi bilmediğim sushiyi benimde canım istemişti ve günlerce de aklımdan çıkmamıştı. Eşimi çekeleye çekeleye götürdüm yedim ve şu an 7.ayıma girdim bir sorun yok. Evet toxoplasmanın nereden geleceği belli değil ancak zaten sushi öyle kebap gibi merdiven altında bile yapılıp yenilen bir sokak lezzeti değil.