Mugekayhan Yeni doğum yapan anneler hangi şampuanı bebeğe kullanıyorlar?Fikirlerinizi paylaşır mısınız
Eslemkusun_annesi Mugekayhan bende üni baby den çok memnunum oğluma kullanıyorum kızıma da üni baby aldım 🙂
Selver07 Kızımda da unibaby kullandım bunda da unibaby aldım bazı şeyleri çok incelememek lazım bence sakınan göze çöp batar 😀
Svmbhc Mustela avakodolu sampuani canim bide yeni dogan icin kepek onleyici kopugu var tavsiye ederim