HaticeeC Hatun58 ilk doz detaylıdan sonra yani genelde 20.haftada oluyor canım ben 21.haftamda olmuştum ilk aşıdan bir ay sonrada ikinci dozu vuruyorlar
Ebrusamet07 Boesie benim Dr da evde doğum yapmayacaksan gerek yok dedi bende yaptırmadım pek tavsiye etmedi açıkçası
SevillC Sağlık ocağında 10.haftada ilkini yapariz demişlerdi bana 10. Hafta içerisindeyiz daha yaptırmadım
Boesie Ebrusamet07 Evet aynen hic sicak bakmadi saglik ocagi cagiriyor gitmem gerekmi sizce dedim ozel hastanede dogum yapanlara hic gereken bisey degil dedi bende yaptirmadim🤷🏻♀️