34+2 günlük hamileyim. Bugün tuvalete gittiğim de günlük pedim iç çamaşır ıslanmıştı daha sonra pantolonuma bi baktım baya bi ıslanmış. Suyumun geldiğini düşünerek hastaneye gittim doktor idrar kaçırmış olabileceğimi söyledi ama idrar kaçırmadığımdan eminim. AKıntım çok oluyo evvet ama hiç böyle olmamıştı. Doktor suyunun falan gayet iyi olduğunu söyledi ama pek ilgilenmedi. Suyum mudur ne yapmalıyım ? Suyum olsa doktor anlar mıydı yada ben devamı az az falan gelirse nasıl anlıcam. İlk gebeliğim yardımcı olur musunuz