buketpoyraz Selam kızlar 38haftslık hamileyim bugün suyum geldi ama sancım hiç yok acılmam da 1cm bana ne yspmamı önerirsiniz napmam gerekiyor suan hastanedeyim
ArelinAnnesi01 buketpoyraz 12 saat bekleme süreniz var şu geldiği takdirde yinede dikkatli olun doktorunuzla görüşün ona göre yol izleyin
Fasulyem2 buketpoyraz benim suyum gelmişti hiç sancım yoktu nst bağladılar mı? Bi iki saate sancınız başlıcaktır hastanede yürüyüş ve squat yapın gelmezse sancınız suni sancı ile destekliceklerdir hiç korkma normal sancılara ek bi acısı olmadı bende doğumu hızlandırır aksine. Allah yardımcınız olsun
Dijvar buketpoyraz doktor yada ebelere danışarak skuat yapın mümkün olduğu kadar hareket edin sünni sancıyla yapmıştım bende allah yardımcınız olsun
buketpoyraz Siriuss suan hastanedeyim nst bagladılar hersey normaldi bekliyoruz sadece yürüyüş yapıyorum
buketpoyraz Fasulyem2 evet nst bağladılar sancım yoktu , şimdi hastanede odada yürüyorum her an gelebilir diyor 3 gün bile sürer diyor
Fasulyem2 Rabia4650 bekleyen var evde Ama ben beklemedim sonuçta suyu azalır kalp atışı yavaşlar bilemeyiz mutlaka bakılmalı hastanede çocuğun durumuna açılmanıza vs
Rabia4650 Fasulyem2 anladım tskkr ederim ben korkuyrm biraz su geldiğini anlamaz idrar felan sanırsam bebeğime birşey olursa diye
buketpoyraz Rabia4650 bende anlamam zannediyordum ama hiç anlaşılmayacak gibi değilmiş 😂 lavaboya koştum hala geliyordu duşa girdim geliyordu hatta duştan çıkıp hazırlandığım sırada geliyordu 3 saattir de az az geliyor yani insan farkediyordu
Mft Rabia4650 emin olun anlarsınız. Su geldiğinde durduramıyorsunuz ama idrarınızı durdurabiliyorsunuz.
buketpoyraz Meral96 valla suan yürüyorum squat yapıyorum bekliyorum ama görünürde hissettiğim sancı yok hatta normal diğer günlerim gibi hissediyorum bebekde oynuyor falan 😂kerata cıkta dışarda oyna
Gizemaksum buketpoyraz Genelde 24 saat içerisinde alıyorlar bebeği o yüzden açılmanız olana kadar bekletebilirler
buketpoyraz Gizemaksum evet yürüyüş yapıyorum suan hissettiğim sancı yok umarım bi an önce açılma olur