_ipekkkkk Pinarlina Benimde arada oluyor toplanıyor gevşiyor titriyor gibi değişik kasılma herhalde daha 27+0 olduk önemliyse bende gideyim doktora 😔😢
neslican0644 Pinarlina hemen kadın doğum acile gidin. Benimde öyleydi meğerse sancı çekiyormuşum açılmam olmuş ve erken doğuma aldılar . Allah korusun inşallah sizinki sadece basit yalancı sancılardır ama gidin güzelce baksınlar gönlünüz rahatlasın
Belacivciv Pinarlina Onu bir takibe alın düzenliyse doktora gidin hemen, düzenli değilse yalancı sancı vs olabilir ama doktorunuza ulaşabiliyorsanız sorun isterseniz
alparslanannesii1661 Pinarlina bende de var kasilma o ama ben 38 im siz bir acile gidin nst ye bağlanın bence
Pinarlina alparslanannesii1661 sımdı çıkıyorum ya ben açıl bakmaz dıye düşündüğüm ıcın gitmeye de cekınıyprım devlet hastanesi bıraz bagrınıyor
Pinarlina neslican0644 ayyy 🙈 ben zaten tırsak bişiyim iyice tedırgın oluyorum sımdı cam sakura em yakın olmazsa oraya bı gıdıyım beklemeden nolur nolmaz
Deletedmom23234 Pinarlina Tabi mutlaka git benim öyle olduğunda erken doğum riskim vardı magnezyum vermişlerdi çok şükür 38+4′ te doğdu
neslican0644 Pinarlina gidin gidin gönlünüz rahatlasın hem bebeğede bakılsın. Tabiki bakmak zorundalar her hastanenin kadın doğum acili var nasılsa
alparslanannesii1661 Pinarlina ne bağırması 38 im hep devlete gittim acil de normal kontrolde de sadece özel ilgi goremezsiniz kimse size bagiramaz
Hilal-95 Pinarlina tabiki bakar nolursa olsun şikayetin varsa bakar ben randevumdan önce bişey yaşarsam beklemeden gidiyorum kuzum
Clementinee Pinarlina yaaa 24 haftalığım benimde öyle oluyorr bizide haberdar et gidersenn canımm İnşallah önemli birşey değildir
Hilal-95 Pinarlina aay aynı bnmkı aaynıı nolursa olsun okadar rahaat ki ama bn dinlemıyorum onu gidiyorum bu hafta iki kere gittim acile ağrım var desen bile bakarlar