momysss Mesajlara cevsp vermek için en üst mesaja kadar ekranı yukarı çıkartmam gerekiyor 250 mesaj olan tartışmada mesajlara cevap atamıyorum mavi ekran oluyor ilk mesaja kadar ekranı çıkartmam gerekiyor bu sorun sadece bende mi var genel mi