Merhaba sevgili anneler şuan 33. Haftadayım 2. Gebeliğim. İlk bebeğimde sezaryen olduğu için sütüm hemen gelmedi ve azdı momstea çayı var ebebekte o arttırmıştı bu bebeğimde de öyle olmaması için tedbir almak istiyorum ama aradan 3 sene geçtiği için şimdi yeni ürünler çıkmıştır önerilerinizi bekliyorum