Kızlar 22.10.21 tarihinde adet oldum 31.10.21 de bitti yani 10 gün sürdü. Düzenli adet olurum ama geçen ay kimyasal gebelik atlattığım için bu sefer 10 gün sürdü. Birkaç gündür test yapıyorum hala yumurtlamayı görmedim. Adetim uzun sürdüğü için yumurtlama günüm de ertelenmiş midir? Çünkü adetime 14 gün kalmış yumurtlamayı 3 gün önce görmem gerekiyordu. 