Merhaba daha önce boş gebelik geçirdim. İdrar testi yaptım 3 tane 2 si silik çizgi 1 tanesi negatif çıktı. Adet olmam gereken tarih 11.11.2021 ancak 1 haftadır adet sancısı cekiyorum normal mi bilmiyorum kanamam yok çok yorgunum kan testi vermeye gitmeye korkuyorum önceki yaşadıklarımdan dolayı adetimin geçmesini bekliyorum. Sancılar adetimin başlangıç gibi böyle yaşayan var mı ilk haftalarında sürekli beyaz akıntı geliyor