Seross10
Karaciğer enzimlerine baktılar aslında kendi kadin dogumcum yok dedi ama benim bacaklarımda morarma olduğu için dahiliye mutlaka gorsun dedi beni bi dahiliye doktoruna yönlendirdi pıhtılaşma falan var mı diye bakıldı bütün testlerim temiz çıktı dahiliye doktoru da test sonuçlarına bakti başlangıç var dedi ultrasona girdim yine safra kesesine böbreklerim ve ciğerlerime bakti kolestaz başlangıcı var dedi bende anlamadım valla 4 haftadir bu kaşıntı yüzünden gitmediğim.doktor kalmadi cildiyeye gittim oda gebelik alerjisi dedi krem verdi 2 tane alerji hapı verdi kullandım geçmedi yani kime inanacağımi şaşırdım