mercimekanneeesi Merhaba hamişler. Henüz lohusa takımı ve pijama Takımı almdm. 1 takım lohusa güpürlü 2. Tkaımı daha sade birşey istiyorum ama karar veremiyorum siz aldınız mı öneriniz var mı. Teşekkürler şimdiden 🙏🏻💕
_ipekkkkk mercimekanneeesi ben 2 tane düğmeli Pijama Takımı aldım evdede sonra giyerim lazım oluyor hem hemde elbise aldım boydan hastanede giydiriyorlar mı bilmiyorum ama doğum sırasında elbise daha rahat olur kirlenir hem odaya geçince değiştiririm diye düşündüm 🌸
asenacicek Aysegul354 ben normal pijama takımı aldım normalde M/L giyerim hamile oldupum için XL aldım daha rahat hissediyorum. Lohusa takımları bana göre değil😅
DiSaMeKa_2018 mercimekanneeesi olmazsa olmaz diyenler saçmalamış canım ikinci hamileliğim ilkinde de almadım şimdide sadece emzirme açısından kolay olsun diye önden düğmeli pijama takımı aldım çok rahat normaldede kullanıyorum doğumdada 😇
Aysegul354 mercimekanneeesi millet çok biliyor. 300 tl ona vericegime 3 takım aldim 2 kendime 1 ogluma
Aysegul354 asenacicek bende ayni giymediğim seye 300 tl vermek sacma 😀 onun yerime 2 takim aldim bide ogluma aldim benle ayni giysin diye 🙈