Suna Cigdematasoy benden de geliyo su şimdi beyaz gelmeye başladı bana süt kanalların açılmış ilk mikrobunu atiyodur akması iyi bişey dediler bende 37+3 oldum ama yaklaşık 1 aydır akiyo
cennetinsusu Cigdematasoy Normal canım göğüslerin süt hazırlığı yapıyor. Kolostrum sütü bebeğin ilk sütü deniliyor ona ☺️
mucizemizibekliyoruzz Cigdematasoy çok kıymetli bebeğin bağışıklık sistemini kuvvetlendiren süt sarı oluyor. Sakın dokunmayın sıkmayın. Bebeğinize kalmalı
Hatice44 Cigdematasoy benden de geliyor 20 haftamdan beri hemde belki daha öncesinden😀 Bi hormonun fazla salgılanmasından dolayıymış ve göğüslerimiz fazla acımayacakmış bebişler emince 🤷🏼♀️
Aysenurtsr Agiz sutu deniliyormus ona 🤗 bebegin ilk alacagi sutmus, hic dokunma sıkma sakın dediler bana.
Suhus000 Benden de geldi bi de tek göğsümden geldi bi kaç defa geldi böyle bide bnm diğer göğüs ucum içte biraz bazen çıkıo bazen çıkmıo o çıkar mı Doğum da ondan gelmedi o süt