beren22 merhaba memnun oldum ☺️ Çok zor burda doktorda hastanede bulmak,özelden devlete geçmeyi planlıyorum ama doktorlar konusunda bir fikrim yok?Sizin bir bilginiz,tecrübeniz varmı acaba ? Bazıları almıyolar diyolar,git doktorun baksın diyolarmış felan ?