Ceydaab Hamile olduğumu yeni öğrendim 4 5 haftalık hamileyim kahverengi avuç içi kadar kanamam oldu çok küçük 1 2 tane pıhtı geldi şuan kanamam yok normal mi?
Maviiiiiiiiiii Ceydaab doktora ihmal etmeden git Allah korusun sakıncalı bir durum olabilir kanama hiç bir zaman normal sayılmıyor allah sağlıkla kucagına almayı nasip etsin inşallah
minikanne- Doktora gitmelisin belki endişelencek bişey değildir yerleşme kanamasıdır ama kahverengi veya kırmızı kan hamilelikte normal sayılmıyor
Merveismail3 Umarım bisey olmaz ama gecen okumuştum pıhtı şekilde olanlar düşme oluyor diye Allahim esirgesin acile gidin lütfen hemen