talhanin_annesi Kızlar aşırı kabızlık yaşıyorum 10 gün gecdi doğumumn üzerinden canımdan can gidiyor kızlar bir oneriniz varmı?
Volkitolki talhanin_annesi valla sürekli sıvı tüket ben anca öyle dengeledim Birde afedersin ne kadar canın yansada yapmaya çalış derim içinde kalınca gaz sancısı yapıyor kıvranıyordum sabaha kadar Ağrı’dan Bende artık ayıptır söylemesi ama kan akıyordu makattan zorlamadan
Aycha talhanin_annesi Bol su, hareket ayrıca bir kaç adet kuru kayısı, incir veya mürdüm eriği yiyip, üzerine bir bardak su icerseniz faydalı olur. Çok geçmiş olsun.
Sakinem212 talhanin_annesi ben sizi çok iyi anlıyorum benimde başıma gelmişti hatta 2 kez kanadı popom kuru kayısı incir tükettim ve bol su içtim bir Kaç kez yiyin anca öyle etki oluyor az ekmek yiyin hatta bulursan kepekli yiyin her doğum sonrası böyle oluyormuş kadınlarda.
talhanin_annesi Volkitolki yapmaya çalışıyorum ama canım çok yanıyor ağlıyorum nerdeyse ne zmn gecer artık rahatlamk istiyorum 🥺
Melisaaaa3542 talhanin_annesi hiçbişey olmaz bende emzirirken almıştım hatta doğal ot abla sütü artırır dedi aktar ama bir çıkıyorsun bacım karnın dümdüz oluyor
Volkitolki talhanin_annesi ben herseyi kullandım geçmedi etki etmedi Artık canım yana yana ıkındım öyle rahatladım o bağırsakları tıkadığı için agrı yapıyor zaten
Delicesareti talhanin_annesi canım duphalac şurup birebir hamileyken içiliyodu emzirirken de içilir diye tahmin ediyorum bi araştır hemen yarım saat içinde fayda ediyo o da etmezse eczaneden lavman al en kesin çözüm