Kızlar hepinize merhaba. Sonunda bir doğum hikayesi de ben ve kızımdan. 40+1 de akşam eşimle yemeğimizi falan yedik oturduk tv izliyorduk. Belimden bir iki sancım gelmeye başladı ama her zaman ki gibi değil. Böyle geldiğinde yere çöküyorum secde pozisyonunda geçince iyiyim. Not almaya başladım. Sancılar 30 dk aralıklarla başladı. Saat 9 buçuk gibi başladı. Yazdım yazdım sıcak duş aldım derken sancılar 10 dkya kadar düştü ve saat 3 tü. Hastaneye gittik nst de sancılar 40-100 arasındaydı ve açılma sıfırdı. Doktorum evime gitmemi tavsiye etti ben de öyle istiyordum zaten. Eve geldik ben hala not alıyorum sıcak duşlara giriyorum. Sancı aralığım 5-3 dk ya düştü. Neyse yatağa eşimin yanına uzanayım dedim sancı öyle bir şiddetli vuruyor ki kesinlikle yatarak karşılamak imkansız. Ayağa kalkayım dedim ve suyum boşaldı. Hastaneye gittik saat 8:30 da girdik nst çekildi. Muayene edildi. 4 cm açılma vardı ve 9:15 de doğumhaneye girdim. Sancılarım dk da bire düştü. Suni sancı almadan saat 10:30 gibi açılmam 8 cm oldu. Ayağa kalkmak istedim izin vermediler yalvardım hayır dediler en son nstyi çözüp ayağa kalktım. Suyum kanlı şekilde boşaldı ve hemen doğum başladı diye beni çatıya aldılar. Açılma tamdı. Ikınmamı söylediler. Ben bağırarak yoruldum. Kendimi çok tembihlemiştim bağırma diye. Yine de gücümü topladım 4-5 ıkınmada saat 10:56 da meleğim kucağımdaydı. Sizlere tavsiyem şunlardır;
Evde bol bol yan yürüyüş yapın yan yan bacaklarınızı açarak yürüyün.
Sancılarınızı not edin ve evinizde çekin.
Sıcak duş alın çok yardımcı oluyor.
Bağırmayın güç kaybetmeyin 👍🏻😂