Aslanym ben de tesettürlüyüm hala normal tuniklerimi ve gömleklerimi kullanıyorum 🤗 gerçi daha çok kilo almadım 3-4 kilo aldım 16. Haftadayım ama göbeğim var fark ediliyor 😅 hamile pantolonu ve normal tesettür tunikleri , zaten salaş oluyor şimdilik idare ediyorum