gokces4141 Merhaba kızlar uyku pozisyonlarınız neler uyurken özellikle dikkat ettiğiniz şeyler var mı ? En sağlıklısı sola dönüp yatmak olduğunu söylüyor uzmanlar hem anne hem bebek için fakat bu şekilde sürekli uyumak biraz zor 😥
AdenEva gokces4141 yatabildiğim her pozisyonda yatıyorum 23 hafta bitti bizim. Önceden sola hiç yatmazdım şimdi biraz yatıyorum, ama genelde yan - yüzüstü ikisinin ortası bi pozisyonda rahat ediyorum
Melikemreclk gokces4141 6 aydır o şekilde uyuyorum son bir ayım kaldı bünye alıştı artık arada sırtım ağrıyor sadece
35SD28 gokces4141 o yüzden rahat uyuyamıyoruz zaten 🤦♀️ ben arada sağa yatıyorum o tarafım daha rahat oluyor ama sonra yine sola dönüyorum. Bazen saniyelik sırt üstü yatıyorum. Hafif sola dönükte yatmayı deniyorum. 💃 böyleyim yani 😅
_ipekkkkk gokces4141 Sadece sola yatıyorum bazen uykumda sırt üstü oluyor uyanınca dönüyorum tekrar sola yatıyorum 🤷♀️ solum çürüdü uyuşuyor kolum bide Hafif sola dönük yatiyorum hamile yastığım var bel destekli Sağa yatamıyorum hiç yatınca sert oluyor yan tarafım acı giriyor nefes alamıyorum falan sol daha rahat geliyor 🙃 27+0 olduk Hayırlısıyla atlatsaydık şu dönemleri 🤲🌸
Mihram06 gokces4141 sola yatıp bacak arana yastık sıkıstırınca ben rahat ediyorum yumuşak yastık tabi sürekli solda kalamiyom bazen saga bazen sola ama zor oluo tabi doğurur doğurmaz yüz üstü yatcam 😂