Hanımlar merhaba 17 aylık kızım var test yaptım ve yeniden hamile olduğumu öğrendim . Sorum şu ki henüz emzirmeyi kesmedim kızım aşırı emmeye düşkün ve şuan da hasta baya öksürüğü var emerken rahatlıyor en azından bir süre kesmeyi düşünmüyorum. Bu şekilde devam eden anneler de varmış ama içim bi yandan da huzursuz bilemedim . Duygularım tavan şuan :(