Gizgizgiz merhaba ıkınmanın bir zararı yok demişti doktorum merak etmeyin. Ben de 22 haftalık hamileyim ve bir kaç hafta öncesine kadar çok kötüydüm. Şimdi her sabah activia probiyotik yoğurt yiyorum kahvaltıdan önce, inanın bağırsakları düzenliyor iyi geliyor. Bir de doktorum duphalac vermişti ama kullanmama gerek kalmadı. Bu şekilde deneyin bence bir de bol su tabi