Sibella Kızlar burda doğum yapmış veya bilgisi olan varsa hastanede bize bir şey veriliyor mu bebek için ? Bir de hastaneden çıkarken puset zorunlu dimi yani öyle kucağımıza alıp çıkamıyoruz ??