Nutelllaa Kızlar 28 haftalık hamileyim .su iki gündür vajinamin tam üzerinde bıçak batması gibi bi acı var ara ara oluyor ama çok keskin. Sizde yaşıyor musunuz ? Hastane randevum ayin22sinde bilen yaşayan varsa paylaşırsa sevinirim 🥰
Nutelllaa Mucizemm41 bende ayaktayken otururken ara ara oluyor .ayakta kalınca olsa ona bagliycam ama değil
_ipekkkkk Nutelllaa Ben şuan 27+0 olduk hareket ettikçe kasikca vajina üstünde hissediyorum Benimde vajina ile bacak bitişiğinde bıçak batması olurdu doktor magnezyum verdi şuanlık yok ve günde 2 adet maden suyu içiyorum kramplar için
Nutelllaa _ipekkkkk bende içiyorum kuzum magnezyum ona rağmen oluyor .acaba bi sıkıntı mı var diye sorguluyorum kendimi
_ipekkkkk Nutelllaa Normalmiş ama ve 3 lt su için diyorlar ve magnezyum ilacı verdi bayadır yol ara kramp oluyor geçiyor 🤷♀️ arada dişler sızlar hayırlısıyla atlatsaydık şu dönemleri bende buara sorguluyorum kasılma oluyor korkuyorum 😔 sendede oluyor mu?
Amigurumistanne Nutelllaa oy o ağrılar valla vajinamiz patlasa da normalmiş kuzum su veya kanama olmadığı durumlarda tabi veya şiddetli kasılma toplanma falan diğer türlü hepsi normal ne kadar ölüyorum yuruyemiyorum yerlerde Sürünüyorum desek de ✋🏽😄😄
_ipekkkkk Papatyamevsimi-89 Yani toplanıyor sertleşiyor titriyor gibi tuhaf anlıyorsun zaten nasıl olduğunu ben anladım normal hareket ediyor gibi değil 🤷♀️😔