Asil28 13+3 haftalık hamileyim. Dünden bu yana gözlerim yaşarıyor, burnum akıyor. Şubat ayında Covid geçirdim , aşılarım tam tekrar Covid olduğumu düşünmüyorum. Üşüttüm büyük ihtimal. İlaç kullanamıyorum. Ne yapabilirim?
derya_erz Asil28 bende 13 haftada büyük ihtimalle covid geçirdim o kadar kötüydum ilaç kullanamadım ama tek yaptığım şey her akşam Bi limonu 4 e bölüp tuzlayıp yedim 1 hafta boyunca
Leylakkk Asil28 bol c vitamini alin gunde 1 bardak ihlamur nane limon icin ben 1 haftada zor atlattim geçmiş olsun
Asil28 Misa34 sütü normalde de içmem lazım ama onu da içemiyorum 😔 pastillere bakayım. Teşekkür ederim 🙏
Asil28 derya_erz bir sürahi mandalina suyu içtim bende bugün. Limonu da deneyeyim. Sana da çok geçmiş olsun 🙏