Esrakin Bensu9 Dun ebebekten kendi markasını aldim super bi ürün ikisini ayni anda sagiyorsum cekim gücü çok iyi 15 dakikada cok iyi sağıyor
NAZLIMMM2 Bensu9 lansinoh kullandım çalıştığım için 1 yıl boyunca elim kolum gibiydi her fırsatta sağıp süt poşetleriyle dondurup biriktirdim çok memnun kaldım inşallah bu bebeğimde de süt çok olur da sağar sağar biriktiririm kuzuma ☺️☺️
Yesimtmr NAZLIMMM2 2lisini mi kullandınız yoksa teklisini mi acaba bende ilkinde manuel kullandım perişan oldum şimdi elektrikli almak istiyorum ama karar veremedim ya
NAZLIMMM2 Yesimtmr benim makinam ikili olandan ama tekli de kullanılıyo ben hep tek kullandım ikili pek ergonomik olmuyo