Sevdaerdgn34 Merhaba hanımlar.. Ben diyet uyguladığımdan bebeğimin kilo almamasından korkuyorum 6 aylık hamileyim ve balık yağı kullanmak istiyorum. Siz hangi balık yağını kullanıyorsunuz veya hangisini önerirsiniz??
SayeMom Sevdaerdgn34 Busra6034 evet bende regenesis kullanıyorum 25 haftalığım doğuma kadarda kullanıcakmışım
poyrazinannesi3547 Sevdaerdgn34 31 haftalık hamileyim doktor gerek yok dedi balık yağına ya neden öyle dedi bilmiyorum
iremcannn1907 Sevdaerdgn34 canım ben innate kullandım ama aşırı kilo aldırdı bana, doktorum bıraktırdı sonra
Sevdaerdgn34 Mehtap38- neden 32 haftadan sonra değiştirdi acaba? Doğuma kadar kullanılamaz mı o balık yağı
poyrazinannesi3547 Sevdaerdgn34 bilmiyorum valla canım kendim arada yemeye calşym balık faydalı çünkü
iremcannn1907 Sevdaerdgn34 bende ilk 6 ayda 25 kilo aldım 😂😂 o yüzden ani kesti doktorum balık yağını
Sevdaerdgn34 Ozlem2206 evet canım bana da vitamin veriyor omega 3 de var içinde ama yine de ayrı balık yağı kullanmak istiyorum
Momy10 İmom omega 3 kullanıyorum içinde bir sürü vitamin de var doktor 14 haftadan doğuma kadar kullanmamı söyledi
Sevdaerdgn34 Momy10 Momy10 canım bana da pregnomarin veriyor doktor acaba o yeterli olmazsa diye balık yağı da kullanmak istiyorum
Sevdaerdgn34 iremcannn1907 ben bu kontrolde 76 kilo cıktım normalde 67 ile hamile kaldım ama doktor kilo almayı durdur cok almışsın dedi 😀 ama sen balık yağını 6.aydan sonra kullansaydın keşke bebeğe 6.aydan sonra yarıyor. Önce kullanırsan sana yarıyor maalesef 😀