Denizyildizii Dikiş yerinde mercimek kadar iltihap gördüm doktor kontrolüne daha var. Başina gelip doktora soran var mı acaba
Sancarefeem Denizyildizii bende yaşadım antibiyotik kullanıyordum o sıra sormadım valla geçti ben gidemedim bişey yoktur inşallah ama sadece iltihap vardı bende ağrı ateş vs yoktu
Gonul_enes Denizyildizii benimde oldu patladi kendi dahasi olmadi 2 yerden oldu patladi kaldi oyle, domtorum bazen oluuor alttaki iltihabi atiyor dedi bi kac gunden fazla surerse gel dedi ama sadece 1 gun oldu
Ssgndz Benimde sivilce gibi içi beyazdı ertesi gün kendiliğinden patlamış kabuk bağladı sonra, doktora resmini attım sıkıntı yok gibi ama gel yinede demişti daha gitcem🤧
Gonul_enes Denizyildizii iltihap akiyosa git tabi arkadasim, ama oylece duruyosa biraz daha bekle bakalim ama yine de en iyi karari sen verirsin