Tüp bebekle hamileyim transferin8 . Günü başladi 😟ve şuan 8 haftaliğiz 7. Haftaya kadar kırmizi kahve kanama yaşadim mutlaka istirahat edin ilaçlarinizi saati saatine kullanin inşallah bebeğiniz sizi birakmayacak. Ben tuvalet ve yemek için kalktim sadece