Kızlar selam.
Ankarada şehir hastanesinde takipli olanlara birkaç sorum var. Ben ilçemizdeki devlet hastanesine gidiyorum. Şuan 30. Haftadayım ve ikinci hamileliğim. Ama doktorum aminyon sıvısı fazla olduğu için şehir hastanesine git dedi. 30. Haftadan sonra alırlarmı beni. Doğumuda orda yapmak istiyorum artık ve sırayı nasıl alıyorsunuz mhrs den bi sürü alt dal çıktı. Hangisini sçeceğimi bilemedim. Siz arayıp mı alıyırsunuz sırayı. Resmen az bi zaman kala ortada kaldım bi yardım edin🥺