Üzerinede tatlımı yedim ohhh bebeğimde bende bayram etti 😂 Yedim pişmanım postlarına gıcık oluyorum. Hep sağlıklı beslenirim bebeğime kilo aldırcak şeyler yerim yürüyüşümü yaparım hergün suyumu içerim. Ama insanım , hamileyim, hasta değilim. Canım isteyincede herşeyi yerim. Pişman olcaksanız yemeyin yahu bebeği strese sokmayın yediysenizde bir oohhh ne yedim Allah olmayanada versin bebeğimede banada şifa olsun diyin sonraki gün sağlıklı beslenin. Bu kadar bittii. Herşeyi kendinize zehir etmeyin 🤍🤍🤍