ayse12211 Kızlar çok kötü kasık ağrısı ve bel ağrısıyla hastaneye gittim. İdrar enfeksiyonu var ama çok az dedi. Çok az enfeksiyon bile ağrı yapıyor. Bunun için Piyeloseptyl adında bi ilaç yazdı. Daha önce kullanan var mı?
Civcivim000 ayse12211 ben evlendikten sonra çok çektim enfeksiyondan kıvranıyordum resmen çok yoğun olmasa da canımı acıtıyordu çok bu ilacı alır almaz sızlamaların azaldığını hatırlıyorum rahatlatmıştı baya
Asyaveannesi36 ayse12211 bende de var hamilelerin %80inde idrar yolu enfeksiyonu varmış antibiotik verdi 5 günlük iğne oldum bol su içiyorum şuan için geçti çok şükür 🙏🏻
Feyzabeyoglu ayse12211 bana verilmişti ama sanki ben pek fayda etmedi gibi geldi. Günde 3 kere iciyodum 50 mg Bi kere sulcid 750 mg verildi antibiyotik o çok iyiydi
Beyzan738 miranmiran1306 Onun gram faydası yok iki kere verdi doktor hala cekiyorum aylardir Haftaya kontrole gttgmde başka etkili ilac isticem🙄
ayse12211 Civcivim000 evet benim de çok kötü yanmam vardı. Nasıl bi ağrıdır ben çok iyi biliyorum. Bende çok çektim idrar enfeksiyonundan dolayı. İnşallah bu iyi gelir
ayse12211 Asyaveannesi36 ben daha önce de bi ilaç içmiştim geçmemişti. Bu sefer doktorum bunu verdi eğer tekrar geçmezse iğne vermesinden korkuyorum
Asyaveannesi36 ayse12211 canım bence geçsin de iğne versin erken doğum riskine neden olur enfeksiyon dedi yoksa ben iğneyi kullanmam dedim başım ağrıdığında parol bile içmiyorum ben
Ness3 Benim böbreklerim rahatsız ne yaısk ki çok sık idrar yolu enf oluyorum ve bu ilac çok iyi geliyor hızlıca toparlanırsın diye düşünüyorum
ayse12211 Ness3 inşallah ya 🙏🙏 gerçekten artık bıktım 28 haftalık hamileyim sürekli fitil kullandım. Şimdi de idrar yollarımda enfeksiyon sorunu çıktı 😖
Feyzabeyoglu ayse12211 evet canım sulcid 750 mg 27 haftalıkken erken doğum tehlikesi geçirdim idrar yolu enfeksiyonu sebepli birazcık da olsa O zaman hastanede yatmıştım çıkarken doktorum yazmış Sali günü 36 haftalık olcam o zamandan beri olmadım enfeksiyon yani o kadar iyi geldi
ayse12211 Suskunfstk51 iki gündür kullanıyorum. Sabırsızlıkla kasık ağrılarımın geçmesini bekliyorum.