merhaba 34.haftadayim dogumum normal gorunuyor şimdilik bende doktoruma doğum oldugunda burda olurmusunuz diye sordum mesai saatleriyse burdayım dedi ama gece olursa nobetci erkek doktorlarımız oluyor dedi eşimde erkek doktor istemiyor beni çağırmak isterseniz ekstra ücret oluyor dedi genel olarak boylemi acaba benim gitttigim hastanemi böyle