Aminella
Çok şükür gebeliğim de hiç sıkıntı çekmedim. Riskimde olmadı. Ama doktorum erken doğum riskine karşı yapalım dedi. 30. Haftaya kadar herşeyin hazır olsun dedi. 35. Haftamda tamamdır sıkıntılı süreçleri atlattık. Rahatlayabiliriz dedi.
Bazı doktorlar da doğuma yakın yaptırıyorlarmış. Canım doktoruna sor istersen.