Cansum1 Allah'ın izniyle yarın spinal sezeryana giriyorum doktorum geneli önermedi 2 3 saat ağrı çekme vs dedi seninle konusucammm edicem dedi ben panik atak olmama rağmen ikna oldum çok şükür ama aşırı korkuyorum dua edin nolur kızlar sağ Salim bebeğimi kucağıma alayım. Zor mu spinal yapanlar hissediliyor mu gerçekten ?
SerhanYamurBarut Cansum1 canım hiç korkma bende panik ataktım tansiyon 15 e yükseldi korkudan nabzım falan ona rağmen okdar güzel geçti ki bumuymuş yani boşuna paniklemişim dedim
Ozgun Cansum1 sağlıkla kucağına al inşallah ben de sezeryan olursa genel anestezi istemiyorum hikayeni heyecanla bekliyorum😊
Cansum1 SerhanYamurBarut inşallah cm. Elim ayağım titriyor ağladım doktorum bile üzüldü o da elinden geldiğince motive etti
Defneveece Korkucak bisey yok emin olun derin derin nefes alın bebeğinizi kucaginiza aldığınızı dusunun ben epidural sezaryen oldum üstelik sancimda vardi tam igne yapacakları an sancim geliyodu baya panik olmustum ama sakin olmaya çalıştım hep birkaç saniyede uyusuyosun zaten harika bişey:)
Defneveece Cansum1 yok canim uyuşuyosun hicbisey anlamiyosun ben hatta ne zaman baslicaklar daha diyodum bi baktim doğmuş bebegim agliyo o kadar bisey anlamadim yani :) bu arada yeni gordum mesajı dogum yapmissindir sanirim :))