Ayseayse 8+2 hamileyim ama gün içinde hiçbirşeyi yemiyorum ve yiyemiyorum korkuyorum bebeğim sağlıklı beslenmiyor diye sizde nasıl kızlar bana birşey söyleyin 😭😭
Deletedmom342 Ayseayse canım hiç korkma bende öyleyim 8. Haftamdan beri hiç bişey yiyemiyorum doktorum korkma ilk 3 ay gayet normal kendini hiç zorlama bu sefer sevdiğin şeylerden de tiksinirsin ne zaman ne canın isterse onu ye dedi sen yine bi doktorunla görüş ama bana böyle dedi o bizim depomuzdan besleniyomuş ilk 3 ay 😊😊
Imraninannesi Ayseayse kız zaten bebek bu haftalarda susam tanesi kadar oluyor alacağını alıyor zaten senden uzulme😊 ben ilk 4 ay hep kusuyordum hiç iştahım olmuyordu sonra geçti iştahım bi açıldı ki😃 şu an 37+4 Haftalık biz 3300kg oğlum masaAllah
Hgemr Ayseayse hiç endişelenmeyin,aynı şeyleri ben de yaşadım drum rahatlattı beni,ilk aylarda depondan besleniyor bebek. Yani bebeğin gelişimini olumsuz yönde etkilemez. Ilerleyen aylarda önemli bebeğin gelişimi için annenin sağlıklı beslenmesi.
iclal Ayseayse aynı dönemdeyiz 💕 yıllarca ekmek yemedim, bol sebzeli beslenirdim. Şimdi mide bulantısından tost, kraker bazen hiçbir şey yiyemiyorum 😔 Ben de üzülüyorum bazen. Ama doktor bu dönem sıkıntılı oluyor kendini zorlama sonraki aylarda eksik varsa takviye kullanırız dedi.
Ayseayse Deletedmom342 ben çok vicdan yapıyorum sanki ben yemeyince o da aç kalıyormuş gibi hissediyorum canım ya ama ben hiç birşey yiyemiyorum sende mi öylesin
Ayseayse Imraninannesi maşallah maşallah allahim size bagişlasın yani normal dimi birşey yemezsemde bebiş besleniyor 🙏🏻
Imraninannesi Ayseayse tabiki normal güzelim hamlelerin %80 inde böyle oluyor nerdeyse. Icini ferah tut😘
Ayseayse Imraninannesi çok teşekkür ederim sağ olun çok yardimci oldunuz ha bire zorluyordum kendimi üzülüyordum ama şuan gerçekten çok iyiyim sayenizde 🤗😌♥️♥️
Ayseayse iclal bende senin gibiyim ben sadece kraker yiyorum o da sabahları başka birşey yok rabbim hepimizin yardimcisi olsun sağ sağlim kucagimiza almayı nasip etsin insallah 🙏🏻
Imraninannesi Ayseayse Allah a hamdolsun canım hayrla kucağına al insaAllah😘 etraftakiler de konuşursa hiç takma kimseyi sana tavsiyem☺
Htchmz Ayseayse bizde 8+2 yiz 😍 doktrum 4 aya kdar senn yedigin ona yaramiyor demisti o yuzden uzulme canim
FadimeBulutKyak İlk 3 ay korkmana gerek yok bebek zaten senin depoladığın citaminlerle besleniyor. Yemek için kasma kendini sonra tiksinirsen bebeğinin ihtiyacı olduğunda yiyemezsin. Bol bol su iç vitamin ilacını al yeter.
Me_Lek Ayseayse canim kendini zorlama acta kalma senin icin iyi degil bu bebeis zaten gerekli besinleri senin vücudundan aliyor korkma💕 Benim bi arkadasim cook zayifti hamile kaldiginda ve sadece 6kilo aldi doguma kadar yemekle hic arasi yoktue nur topu gibi saglikli 3.500g bebegi oldu sen hic merak etme bebek ac kalmaz sen yemesen bile💕 Ama yinede saglikli yemeye calis ben salata türü ve sebze meyve tüketiyorum mesela sadece , ama bu son bir haftadir migdem bulaniyor cok hicbirseyi kabul etmiyor migdem o yuzden sirf tost yiyorum kati oldugu icn migdemi bastiriyor
Ayseayse Me_Lek ne kadar güzel yazmişsiniz çok teşekkür ederim iyiki varsiniz gerçekten içimi çok rahatlattınız ❤️❤️ Minnettarım sizlere şuan gerçekten çok mutlu oldum 🤗😘♥️♥️
Ceydadefne1 Ayseayse ben 18 haftama kadar bisy yiyip icemiyodum simdi 23 haftaligim duzeldim biraz doktor korkma sen yemesen bile bebek senin kemiklerinden besleniyo dedi
Adalina Ayseayse canım ilk üç ay zaten bebeğin ekstra bi kaloriye ihtiyacı olmuyor sen bol bol su iç beslenme konusu 4. Aydan sonra önem kazanıyor inşallah sağlıkla kucağına alırsın 😊
Ayseayse Adalina ayyy amin amin çok sağol canım insallah hepimiz sağlıklı bir şekilde kucagimiza alırız 🤗