Burcu-112 Genelde kaçıncı haftada alınıyor bebek bana haftaya verdi 38. Hafta oluyo inşallah erken değildir korku heyecan bi boşluk hissi değişik duygular içindeyim dua edin 🤲
Merveonay Burcu-112 normal canım ya 38 de ya 39 alıyorlar zaten gelişimi tamamlandıysa beklerimiyorlar paniğe gerek yok
ilkgebelik123-_ Burcu-112 tam 38 mı oluyorsunuz o gün gelişimde falan sorun yoktur normalde de 38 de alıyorlar ama anne karnında ne kadar durursa bebekler o kadar iyi bende aldım gün ama 39+5 e denk geldide 39 dan sonrasını çok istedim
Merveelisa Burcu-112 benm 38+6 ya verdi ama o kdar dayanmaz dedi sancılarım var cnku inşallah dayanır 😊
Petyynut Burcu-112 38’de alıyorlar genelde gelişiminde bir sorun yoksa mesela benim doktorum 39’a pek bırakmıyor su gelip panik olma durumu vs olmasın diye