Arhbn Kızlar ben geçtiğimiz haftalarda bebeğin tekmelerini daha çok hissediyorum ama artık tekme yerine karnımdan hareketlerini görebiliyorum. Hissediyorum hareketlerini ama tekme halinde değil. Normal mi bu
deletedmom87894 Arhbn normal canım annem hep şey der bana hamileyken hiç hissetmedim😂sadece gece 12 gibi seyirirdin yani herkesin farklı kimi çok hareketli kimi hareketsiz
FatihBatur Arhbn aynı bende 27 haftalığım daha önce tekmesini hissediyordum şimdi hareketlerini hissediyorum 🤷🏼♀️ Neden oyle bende anlamadım ama şükür hareket ediyor diye bakıyorum olaya 😂
Arhbn deletedmom87894 ultrasonda hep çok hareketli diyor doktorlar 😂 çikolata yiyorum, bak yiyorum bana mısın demiyor bazen😂 tekme de atıyor ama günde belki 10 hissediyorum. Daha çok seyirme halinde hissediyorum bu üç gündür aklıma takıldı
01Gamze 29 haftadayim bu aralar kendimi hiç iyi hissetmiyorum nefes almakta zorluk ççekiyorum 10 15 dk ya tuvaletim geliyor bu haftalar da normal mi acaba bebeğim çok hareketli afedersiniz seyimde hissediyorum artık Varmi aranızda böyle olan 🌸
Arhbn FatihBatur ya bende aynı şekilde bakıyorum en azından içim rahatlıyor 😂 aslında geçen gittiğimde doktora sorduğumda artık büyüyor ve yeri daralıyor tekmelerini daha az hissedersin demişti. Ama insanın aklına takılıyor işte ☺️
FatihBatur Arhbn ben daha gidemedim ondan soramadım 😂 29. Hafta da gidecegim ozaman sorarım doktora bende böyle tekme değilde dönüyor içerde yada itiyor falan yanı 😂