Gonul_enes momysss vala bazen oyle farklilik gosteriyor evet banada eczaci 2 doz yazmisti doktoruma dedim 1 doz al dedi
momysss Kandemir_94 inşallah öyledir doktor belirtiyordur dozları ama ben pazartesi yine arayıp soracağım doktora fazla ilaç kullanmakta istemiyorum çünkü
Mimik Benim tum sindirim sistemimi altust eden ilac😑 Birakali uzun zaman olsa da, ishal beni birakmadi… Oyle hassas oldu ki, artik hicbir ilac kullanamiyorum…
gozde3592 momysss ben günde bir kez alıyorum gece uyumadan önce doktorum böyle almamış söyledi bu ilaçla birlikte decavitte verdi onu da bu şekil içiyorum
momysss gozde3592 decavit vitamin ilacı onu gündüzleri iç dediler enerji veriyor hem diye ama demirden neden 2 tane içiyorum onu anlamadım bakalım sorucam doktora:/
gozde3592 momysss zararı bana göre kilo aldırması canım 🤣🤣onun dışında bende bi yan etki yapmadı doğuma sayılı günler kaldı 14 kilo aldım🥺
momysss gozde3592 aaa bana aldırmadı kız kilo iyi ya çok fazla almamışsın 30 kilo alan var bende 20+4 üm 2 kilo almışım bakalım bundan sonra nasıl devam edicek😁
gozde3592 momysss vala ben başlarda aldım son haftalarda aksine verdim yada hiç değişmedi son haftalar alınıyor diyenlere bakma bünyeden bünyeye değişiyor her gebe aynı değil..benim kilo almama başta en büyük etken bir kaybım vardı ne bulduysam yedim yarasın diye🙏🏻🤣
MbEr momysss o zaman receteye bakmak lazım canım çünkü recetede kac kez kullanılacağı yaziyor eczacida ona göre yazıyor
marbling10 momysss genelde otomatik yazıyor ilacı seçince. Doktordoz bildirmiyor. Ya da eczacı yazıyor