3 sene önce kullandım , o kadar akıcıydı ki . şuan yine hamileyim ve girmek bile istemiyorum . hiçbişey açılmıyor ! açılsa da zorla reklam reklam reklam . tamam reklamdan para kazanıyorsunuz ama ben hiçbir platformda bu kadar zorla sonuna kadar reklam izletildiğini görmedim . yani hamileyiz bilgi alışveriş yapalım , birşeyler öğrenelim fidye burdayız . yemin ederim stres yuvası gibi olmuş . çok üzücü ….