Kızlar merhaba? Özel hastanede doğum yaptığımızda Allah korusun erken doğum oldu ya da bebekte herhangi bir sıkıntı var diyelim kuvöze aldıkları zaman ödemeyi biz mi yapıyoruz? Netten araştırma yaptım kimileri hastane ücreti devletten alıyor kimi şahıstan alıyor yazmış net bilgisi olan var mı? Özel hastane istiyorum eşim de öyleydi ama kayınvalidem hemen aklına bu mevzuyu sokmuş bu yüzden pek isteksiz