Zehra3868 merhaba, günde 3 ana öğün 2 ara öğün yapmaya ve öğün atlamamaya çalışıyorum. Belirli şeyleri de her gün muhakkak tüketiyorum örneğin süt, yoğurt, yumurta, çiğ kuruyemiş (ceviz, badem, fındık), meyve gibi.. çay, kahve, gazlı içecek, katkılı meyve suyu, abur cubur vs. tüketmiyorum. Dengeli ve düzenli beslenmeye gayret ediyorum onun dışında ekstra yaptığım bir şey yok aslında, sağlıklı olsunlar da kilosu azmış çokmuş hiç önemli değil☺️