Bebeğim 16 haftalıkken rahim kanalına girmişti belden aşağısı doktorum fitil ve iğne verdi. 1 hafta sonra kontrolde çıkmıştı yukarı ama kanala yakın yinede dikkat et demişti. 19. Haftamdayım hareketini falanda hissetmiyorum. Acaba bebeği aşağıda olupta doğum yapan varmı🥺🥺