Ebrufatih Allah sabır versin canım. Ben aç kalınca, uyku düzensizliğinde bir de bir şeye çok üzülürsem ağlarsam falan tutuyor. Kusmadan da geçmiyor. Patatesleri yuvarlak doğrayıp buzluğa atıyorum iyice soğuyunca ağrıyan yerlere koyup yemeniyle sıkıyorum iyice başımı. Karanlık ve sessiz bir odada yatıp geçmesini bekliyorum. Geçmezse mecburen son çare parol içiyorum. Bir de nane çayı iyi geliyor ama atak başladığı an yapıp içmen lazım. Tuttuktan sonra içersen bir anlamı yok.