raziye2709 Kizlar eşim oğlumuza illa Beşiktaşlı isimli hastane çıkışi yaptıracam diyo.Bende bari güvenilir bi siteden yaptıralım dedim .Memnun olduğunuz site varmi?
Elsu26 raziye2709 biz de Fenerbahçeli yaptırıcaz feneryumdan Beşiktaş’ın da çarşı diye olması lazım lisanslı bence daha iyi 😊
raziye2709 Elsu26 Kendi sitelerinden yaptirabiliyormuyuz hastane çıkışi. Ben sadece forma saniyordum🙈
Elsu26 raziye2709 hastane çıkışı seti adı altında olmuyor ama zıbını altı üstü oluyor sadece forma değil yani feneryumda öyle
Kizimgeliyo Bizde aldik canim kartal yuvasinda var. bir de lcwakikninden takimlara ozel seti vardi yeni doganlar icin ondan almistik. Bi bak istersen